Om samen met de retailer het nieuwe seizoen met een knaller in te gaan, start Frans Muller Benelux, winnaar de Gouden Schoen 2019, een spetterende winkeltraffic campagne! De bestseller Collonil Carbon Pro speelt de hoofdrol in de campagne die groots in de media wordt uitgelicht. Het doel? Niemand de winkel uit zonder een bus Collonil Carbon Pro! Profiteer mee van de campagne en bestel Carbon Pro Limited Edition +33%! Stap in en wees zichtbaar in de store-locator tijdens de campagne.

Frans Muller Benelux: ‘’We zetten echt groots in! Op dit moment wordt er een knallende commercial van Carbon Pro opgenomen. De commercial zal te zien zijn op televisie en er zal een doelgerichte online campagne draaien met een heel groot bereik. Denk hierbij aan advertenties op Facebook & Instagram, maar ook Google adwords en Google Display advertenties. Geen enkele schoenliefhebber kan er straks nog omheen, Collonil Carbon Pro is de musthave om je (nieuwe) schoenen zo lang mogelijk mooi te houden!

Door de winkeltraffic campagne wordt de consument zodanig geactiveerd, dat de bal al voor het doel ligt. De retailer hoeft ‘m er alleen nog maar in te tikken. Oftewel, bij aankoop van een paar schoenen verkoopt de retailer bijna vanzelf een bus Collonil Carbon Pro. ‘’

Stap in en profiteer!

Parallel aan de winkeltraffic campagne loopt de +33% Carbon Pro actie. Dat betekent +33% meer Carbon Pro voor de retailer en de consument. Door mee te doen met de +33% actie verschijnt de retailer automatisch op de store-locator op de landingspagina van de campagne. Alle uitingen in de media worden doorgeleid naar deze landingspagina.

Inschrijven voor de +33% actie kan t/m 18 september. Dit kan per telefoon of via uw sales advisor. De winkeltraffic campagne loopt vanaf oktober 2020. Dit is tevens de maand waarin uw Carbon Pro wordt uitgeleverd! De deelnemende retailer ontvangt een online en offline POS pakket om de actie kracht bij te zetten zowel fysiek in de winkel als digitaal op het internet.

Collonil Carbon Pro

Collonil Carbon Pro is de best-seller van Collonil. Deze krachtige waterproof bescherming is geïnspireerd op de carbon technologie en werkt als een ‘spray-on membrane’. Hierdoor ontstaat er een onzichtbare structuur die zorgt voor een extreem sterke bescherming tegen vocht en vuil. Waterdruppels glijden als parels van het materiaal af. Deze premium spray is geschikt voor alle materialen.

Frans Muller Benelux

Frans Muller Benelux, winnaar van de Gouden Schoen 2019, is totaalleverancier van een compleet assortiment schoenverzorging, inlegzolen en accessoires voor de schoenenbranche. Als marktleider in de niche voeren ze de bekende merken Collonil, Pedag, Nico, Ringpoint en Bergal en merken als Haflinger, Piggy Proof en mr. Lacy, Shoeps en Muller&Sons.