Private Label

Naast het brede assortiment hoge kwaliteit merken, biedt Frans Muller ook de gelegenheid om een eigen product of een eigen label te ontwikkelen, helemaal in de stijl die u wenst. Dit kan gebaseerd zijn op de huisstijl van uw winkel of wellicht iets heel anders. Op deze manier is het voor u mogelijk om uw klanten iets unieks aan te bieden dat een blijvende indruk achterlaat.

Daarnaast biedt het bedrijf de mogelijkheid om gepersonaliseerde producten te bestellen. Bij de laatste groep moet u denken aan schoenlepels, schoenspanners, borstels en poetsdoeken met een logo in bijvoorbeeld kleurendruk of laserdruk.


Van Bommel

Het merk Van Bommel werd geboren in 1734 te Breda, waar de familie Van Bommel begon met het produceren van handgemaakte kwaliteitsschoenen. Tot op de dag van vandaag is het een écht familiebedrijf en inmiddels staat dan ook de 9e generatie Van Bommel aan het roer.

Aangezien de producten nog steeds volgens de eeuwenoude inzichten worden geproduceerd, ondergaat een Van Bommel schoen gemiddeld zo’n 280 specialistische handelingen. Materialen van hoge kwaliteit worden gebruikt om de uitmuntende kwaliteit van de schoen te garanderen.


Floris van Bommel

Eén van de broers Van Bommel heeft het familiemerk in een nieuw jasje gestoken. Floris van Bommel staat bekend om zijn niet-alledaagse, innovatieve designs met een zeer moderne uitstraling.

Frans Muller levert voor Floris van Bommel een luxe houten schoenspanner met gedeeld voorblad. Deze is zwart van kleur en is ontworpen door Floris zelf.


Gabor

In 1949 richten Bernhard en Joachim Gabor in Barmstedt bij Hamburg een schoenfabriek op. Het merk Gabor was geboren. De eerste naaimachine, een Singer 34, wordt geruild tegen het gouden zakhorloge van hun vader. Het begon met schoenen voor iedereen, maar niet noodzakelijk een winkel. Zij werden meteen in de directe omgeving verkocht. Uit Amerika werd de California-maakwijze overgenomen, zodat men zonder een uitgebreid machinepark kon produceren.

De producten van Gabor die te bestellen zijn via de B2B-webshop van Frans Muller richten zich voornamelijk op schoenverzorging. Denkt u hierbij aan water protect spray en leder crème.


Tamaris

Tamaris, wie kent de reclames niet? Het merk positioneert zich in de markt door het simpele concept van ‘’een schoen, veel witte ruimte en genoeg speelruimte voor eigen creativiteit’’.

De producten die via de B2B-webshop van Frans Muller te bestellen zijn van Tamaris focussen zich vooral op schoenverzorging en inlegzolen.


Adidas

In 1924 opende Adi Dassler de Gebrüder Dassler Shufabrik. Het doel was om atleten te voorzien van het best mogelijke materiaal. In 1954 boekte Adidas haar eerste grote succes met het innovatieve design voetbalschoen, waarbij het mogelijk was om studs op lichtgewicht schoenen te schroeven. Het Duitse voetbal team won hiermee de World Cup. Dit was het begin van de dominantie van Adidas op het voetbalveld.

Vandaag de dag is Adidas nog steeds een innovatief bedrijf dat in allerlei takken van sport aanwezig is.

Frans Muller biedt een assortiment aan schoenverzorgingsproducten van Adidas aan, bestaande uit onder andere Stop H2O en refresh producten.